Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!

PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Zasady

YouTube App - Angular4

Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Webmasterstwo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalk91

PostWysłany: Sro Lis 15, 2017 4:06 pm  OP    Temat postu: YouTube App - Angular4 Odpowiedz z cytatem Pisownia

Witam wszystkich,
Potrzebuj? pomocy. Mam za zadanie stworzy? aplikacj?, która b?dzie wyrzuca?a list? filmów z youtuba, piosenek etc. Mam pod??czy? YouTube Api, ale kompletnie nie wiem jak si? do tego zabra?.
Pisz? w Angular4. Jestem kompletnym nowicjuszem i potrzebuj? mega pomocy.
Kto? co? poradzi? Mo?e kto? pisa? tak? apk?, albo móg?by poleci? jakiego? gotowe repo?
Nie wiem co kiedy i w jakim pliku mam zawrze?... Mam po prostu mega problem. Pomo?ecie?

samolot

PostWysłany: Sro Lis 15, 2017 10:57 pm      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

Nie jestem takim osobom, jak ty, nie?yczliwy, ale w takich wypowiedziach widz? niestety lenistwo ich autora.
1. Skoro kto? ci zleci? takie zadanie, to zapewne zak?ada, ?e jeste? do jego wykonania przygotowany
2. Je?li nie jeste? przygotowany , to mo?liwe, ?e zmarnowa?e? swój czas na przygotowanie si?.