Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!
 

 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Zasady

[Windows 10] Aktualizacja OneDrive



 
Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Komputery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samolot



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 8376
Skąd: Toru?

PostWysłany: Sob Lip 08, 2017 10:59 pm  OP    Temat postu: [Windows 10] Aktualizacja OneDrive Odpowiedz z cytatem Pisownia

Od pewnego czasu pokazuje mi si? komunikat jak w za??czniku Klikam, aby si? aktualizowa?, ale nic dalej si? nie dzieje. Z kolei z tego powodu, ?e aktualizacja nie dochodzi do skutku, to w prawym dolnym rogu ekranu pojawiaj? si? powiadomienia, ?e kilkukrotne próby aktualizacji by?y nieudane. Dzieje si? to na dwu ró?nych komputerach, wiec wygl?da na to, ?e nie jest to wina moich Systemów Windows 10 , ale tego pliku aktualizacji OneDriveSetup.exe.
Prawd? jest tez to, ?e w Windows 10 pojawiaj? si? regularne monity o to bym zarejestrowa? si? w us?udze OneDrive, ale przewa?nie nie mam czasu tego zrobi?, bo akurat robi? co innego. Czy to mo?e by? przyczyn?? No ale je?li ja w tej us?udze si? nie zarejestrowa?em, to tych komunikatów, wg mnie, nie powinienem mie?.

W panelu Sterowania nic na ten temat nie mog? znale??, tam nie ma ?adnych komunikatów o niepowodzeniu.
Czy mia? kto? z was takie objawy na Windows 10?



Komunikat OneDrive.png
 Opis:

Pobierz
 Nazwa pliku:  Komunikat OneDrive.png
 Wielkość pliku:  9.9 KB
 Pobierano:  169 raz(y)


_________________
Nie zadawaj bezcelowych pyta? / Windows 8.1 / Windows 10 / VB2008 / VB 2010 / VB 2012 / Pisz poprawnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
samolot



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 8376
Skąd: Toru?

PostWysłany: Sro Lip 12, 2017 12:20 am  OP    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

Ponawiam pytanie. Nie chce mi si? wierzy?, ?e to tylko u mnie jest takie zjawisko. :(
_________________
Nie zadawaj bezcelowych pyta? / Windows 8.1 / Windows 10 / VB2008 / VB 2010 / VB 2012 / Pisz poprawnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wiesniak



Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 470
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Lip 12, 2017 11:44 pm      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

Mia?em to kiedy? par? razy, ale jako? si? tego pozby?em. Próbowa?e? zaci?gn?? instalator OneDrive'a z internetu i za jego pomoc? zrobi? aktualizacj??
Mo?esz te? po prostu odinstalowa? OneDrive z systemu, skoro nie korzystasz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
samolot



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 8376
Skąd: Toru?

PostWysłany: Czw Lip 13, 2017 12:11 am  OP    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

On zosta? ju? pobrany do katalogu Pobrane. Teraz ju? nie pami?tam, czy sam klikn??em, by si? pobra?, poniewa? w trakcie u?ywania na przyk?ad MS Worda, czy Excela system operacyjny co jaki? czas sugerowa? mi bym zarejestrowa? si? w us?udze OneDrive. Jako? nigdy nie mia?em czasu i tak schodzi?o. Za którym? tam razem, zniecierpliwiony, wyrazi?em zgod?, ale po tej zgodzie zdaje si? system pobra? ten program do katalogu pobrane. On ma to gdzie? w ustawieniach zapami?tane, ?e pobrane a nie zainstalowane, czy nie skonfigurowane, wiec mam te ci?g?e monity. Szczerze mówi?c nie pali?o mi si? tej chmury. Ale teraz , maj?c te monity, to kilka razy klika?em ten instalator, ale nic si? nie dzieje.

Cytat:
Mo?esz te? po prostu odinstalowa? OneDrive z systemu, skoro nie korzystasz.

Wejd? z zainstalowane us?ugi i zobacz?, bo tam nie sprawdza?em. Popatrz?, co tam s? za informacje, bo ostatnio doszed?em do wniosku, ?e jednak mo?e z tego skorzystam.

_________________
Nie zadawaj bezcelowych pyta? / Windows 8.1 / Windows 10 / VB2008 / VB 2010 / VB 2012 / Pisz poprawnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Komputery Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz pobierać pliki z tego forum




Debug: strone wygenerowano w 0.19207 sekund, zapytan = 13
contact

| Darmowe programy i porady Jelcyna | Tansze zakupy w Helionie | MS Office Blog |