Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!
 

 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Zasady

[Windows 10] Aktualizacja OneDrive



 
Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Komputery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samolot



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 8300
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob Lip 08, 2017 10:59 pm  OP    Temat postu: [Windows 10] Aktualizacja OneDrive Odpowiedz z cytatem Pisownia

Od pewnego czasu pokazuje mi się komunikat jak w załączniku Klikam, aby się aktualizował, ale nic dalej się nie dzieje. Z kolei z tego powodu, że aktualizacja nie dochodzi do skutku, to w prawym dolnym rogu ekranu pojawiają się powiadomienia, że kilkukrotne próby aktualizacji były nieudane. Dzieje się to na dwu różnych komputerach, wiec wygląda na to, że nie jest to wina moich Systemów Windows 10 , ale tego pliku aktualizacji OneDriveSetup.exe.
Prawdą jest tez to, że w Windows 10 pojawiają się regularne monity o to bym zarejestrował się w usłudze OneDrive, ale przeważnie nie mam czasu tego zrobić, bo akurat robię co innego. Czy to może być przyczyną? No ale jeśli ja w tej usłudze się nie zarejestrowałem, to tych komunikatów, wg mnie, nie powinienem mieć.

W panelu Sterowania nic na ten temat nie mogę znaleźć, tam nie ma żadnych komunikatów o niepowodzeniu.
Czy miał ktoś z was takie objawy na Windows 10?



Komunikat OneDrive.png
 Opis:

Pobierz
 Nazwa pliku:  Komunikat OneDrive.png
 Wielkość pliku:  9.9 KB
 Pobierano:  74 raz(y)


_________________
Nie zadawaj bezcelowych pytań / Windows 8.1 / Windows 10 / VB2008 / VB 2010 / VB 2012 / Pisz poprawnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
samolot



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 8300
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sro Lip 12, 2017 12:20 am  OP    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

Ponawiam pytanie. Nie chce mi się wierzyć, że to tylko u mnie jest takie zjawisko. :(
_________________
Nie zadawaj bezcelowych pytań / Windows 8.1 / Windows 10 / VB2008 / VB 2010 / VB 2012 / Pisz poprawnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wiesniak



Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 470
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Lip 12, 2017 11:44 pm      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

Miałem to kiedyś parę razy, ale jakoś się tego pozbyłem. Próbowałeś zaciągnąć instalator OneDrive'a z internetu i za jego pomocą zrobić aktualizację?
Możesz też po prostu odinstalować OneDrive z systemu, skoro nie korzystasz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
samolot



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 8300
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw Lip 13, 2017 12:11 am  OP    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

On został już pobrany do katalogu Pobrane. Teraz już nie pamiętam, czy sam kliknąłem, by się pobrał, ponieważ w trakcie używania na przykład MS Worda, czy Excela system operacyjny co jakiś czas sugerował mi bym zarejestrował się w usłudze OneDrive. Jakoś nigdy nie miałem czasu i tak schodziło. Za którymś tam razem, zniecierpliwiony, wyraziłem zgodę, ale po tej zgodzie zdaje się system pobrał ten program do katalogu pobrane. On ma to gdzieś w ustawieniach zapamiętane, że pobrane a nie zainstalowane, czy nie skonfigurowane, wiec mam te ciągłe monity. Szczerze mówiąc nie paliło mi się tej chmury. Ale teraz , mając te monity, to kilka razy klikałem ten instalator, ale nic się nie dzieje.

Cytat:
Możesz też po prostu odinstalować OneDrive z systemu, skoro nie korzystasz.

Wejdę z zainstalowane usługi i zobaczę, bo tam nie sprawdzałem. Popatrzę, co tam są za informacje, bo ostatnio doszedłem do wniosku, że jednak może z tego skorzystam.

_________________
Nie zadawaj bezcelowych pytań / Windows 8.1 / Windows 10 / VB2008 / VB 2010 / VB 2012 / Pisz poprawnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Komputery Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz pobierać pliki z tego forum




Debug: strone wygenerowano w 0.12307 sekund, zapytan = 13
contact

| Darmowe programy i porady Jelcyna | Tansze zakupy w Helionie | MS Office Blog |