Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!
 

 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Zasady

[ACCES] dodawanie wielu rekordów



 
Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Bazy danych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hrothgar02



Dołączył: 09 Maj 2017
Posty: 4
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto Maj 09, 2017 10:16 am  OP    Temat postu: [ACCES] dodawanie wielu rekordów Odpowiedz z cytatem Pisownia

Cześć,

Dopiero zaczynam pracę z accesem i mam bardzo istotne pytanie, które określa sens używania przeze mnie accesa.

W pracy musze auaktualniać tabele excela co miesiąc, zamieniając konkretne komórki jak i dodając nowe kolumny z nowymi wartościami.

Czy jak był potworzył odpowiednie tabele w accesie to jakie są możliwości dodawania danych w postaci nowych kolumn wyliczonych w excelu? Zeleży mi na jakimś poleceniu/funkcji ponieważ tych wartości jest około 700 co miesiąc.

Pozdrawiam :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karolinavb
Site Admin


Dołączył: 25 Maj 2005
Posty: 7907

PostWysłany: Wto Maj 09, 2017 8:22 pm      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

Ja poproszę o dokładniejsze opisanie problemu (założeń aplikacji), bo poniższe niewiele mi mówi.
Cytat:
auaktualniać tabele excela co miesiąc, zamieniając konkretne komórki jak i dodając nowe kolumny z nowymi wartościami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hrothgar02



Dołączył: 09 Maj 2017
Posty: 4
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sro Maj 10, 2017 7:18 am  OP    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

Mam tabele: Dane indentyfikujące sklep; Podataki; Czynsze, Środki Trwałe i inne tabele zawierające dane liczbowe. Jak już stworzę je w accesie, ustawię wszystko to jakie są możliwości wprowadzenia automatem dane w nowej kolumnie(kolejny miesiąc) do odpowiednich rekordów, które zawierają odpowiednią wartość typu numer klienta (nie wszystkie będą miały wartość, puste (np. brak czynszu) uzupełniane będą zerami.

Mam na myśli jakiś odpowiednik funkcji z excela wyszukaj pionowo czy suma jeżeli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Bazy danych Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz pobierać pliki z tego forum




Debug: strone wygenerowano w 0.20470 sekund, zapytan = 11
contact

| Darmowe programy i porady Jelcyna | Tansze zakupy w Helionie | MS Office Blog |