Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!

PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Zasady

Zmiana pracy: C++ dla programisty java z duzym doswiadczeniem

Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobertVox1977

PostWysłany: Sob Maj 06, 2017 6:30 pm  OP    Temat postu: Zmiana pracy: C++ dla programisty java z duzym doswiadczeniem Odpowiedz z cytatem Pisownia

Czesc wszystkim,
jestem programista Java Enterprise z 15 letnim doswiadczeniem.
Moj dylemat polega na tym ze mam juz dosc Javy. To wspanialy jezyk ale chcialbym jakas zmiane.
To co mnie jara to programowianie nie webowe, tylko sstemowe, np c++ pod linux, embedded linux.

Moj dylemat poega na tym, ze boje sie ze to co uczlem sie przez te lata zostanie na swoj sposob zatracone. Rozsadek mowi mi ze jak chce zmiany to lepiej np. technologie ktore czesto wspolpracuja z java np. node.js, angularjs. Ale web mnie nie jara szczegolnie.
Czy ma to sens przejsc na cos kompletnie innego jak np. programowanie c++ pod linux, pod systemy czasu rzeczywistego?? czy lepiej wybic sobie to z glowy. Obawiam sie tez zagrozenia ze bede zarabial mniej, gdyz nie majac w tym polu takiego doswiadczenia jak w javie, poracodawcy nie beda chcieli mi tyle samo zaplacic co mam teraz....
Co myslicie o tym.

Ze względu na treść tematu: -> wątek przeniesiony do tego działu - Samlot
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
samolot

PostWysłany: Sob Maj 06, 2017 10:08 pm      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia