Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!

PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Zasady

Jestem początkujący i już się zgubiłem

Idź do strony 1, 2, 3  Następny

Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpak

PostWysłany: Sro Mar 22, 2017 12:01 pm  OP    Temat postu: Jestem początkujący i już się zgubiłem Odpowiedz z cytatem Pisownia

Postanowiłem się tu zarejestrować ze względu na to że nie radzę sobie ze swoim problemem.
Postanowiłem zostać w przyszłości programistą. Dałem sobie na to dwa lata nauki.
Dwa lata w pełnym tego słowa znaczeniu czyli codziennie od 6 rano do oporu.
Nie pracuję więc mam czas.

Od lat siedzę w komputerach i hobbystycznie w elektronice. Jakiś kompletny laik nie jestem lecz nie można mnie nazwać informatykiem, elektronikiem czy ot by nawet początkującym programistą choć sporo wiem.

Nie będę tworzył tu monologów z tym jak mi źle, przejdę do rzeczy.
W przyszłości zainteresuje mnie:

1. pisanie programów pod Windows/Linuks
a) oprogramowanie do sterowania sprzętem zewnętrznym, sterowniki urządzeń
b) aplikacje dla urządzeń mobilnych (bez gier)

2. programowanie maszyn cyfrowych:
a) cnc i inne
b) mikrokontrolery

3. budowa własnych urządzeń elektronicznych (alarmy, sterowniki, komputery pokładowe i podobne)

-------------

Na chwilę obecną siedzę nad C,C# i C++
Zacząłem od książek Stephena Praty i kilku innych.
Bawiąc się krótkio w temacie zauważyłem że w świecie prawdziwego programisty nie mam szans na dobrą pracę bez znajomości: JAVA, Visaul Basic, Visual NET, HTML, PHP, CSS i wielu, wielu innych.

Post zapodaję bo zgłupieć idzie.