Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!

PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Zasady

W jakim języku utworzyć interaktywną witrynę?

Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> PHP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jonix39

PostWysłany: Sob Lip 02, 2016 7:27 pm  OP    Temat postu: W jakim języku utworzyć interaktywną witrynę? Odpowiedz z cytatem Pisownia

Witam, jestem laikiem w tych tematach ale mam pewien pomysł i chcę zapytać w jakim języku napisać raczej nie zbyt skomplikowaną ale bardzo interaktywną stronę WWW ???

Chodzi mniej więcej o to aby użytkownik mógł wpisać np. Tag lub zapytanie, po czym uzyska dość ściśle określone i trafne odpowiedzi, z sugestiami, oraz strona zapyta go o dodatkowe warunki aby bardziej uściślić odpowiedzi. Bardziej byłby to program oparty na WWW, który będzie zawierał dość obszerną bazę danych :)

Mam pewien pomysł na stronę a raczej serwis który będzie coś użytkownikowi "doradzał"

Pytam bo chcę wziąć się za naukę określonego języka :)

troszkę się rozejrzałem na temat tych języków, powiedzmy że wybrałem PHP choć jest to dość zaawansowany język, ale podobny do C++ którego trochę liznąłem.

Witryna miałaby proste zadanie.

Użytkownik wpisuje np.:

"Co zrobić klucz klucz ?"
"Jakie mam możliwości z klucz klucz ?"
"Jakie obowiązki klucz klucz ?"

i skrypt miałby za zadanie odnaleźć odpowiedzi w bazie danych, oczywiście słowo klucz było by tagiem, dodatkowo skrypt wyrzucił by pytania lub kryteria dzięki którym odpowiedzi były by bardziej ścisłe, aby użytkownik dostawał trafne odpowiedzi. Taki trochę BOT odpowiadający na pytania na zasadzie wyszukiwania odpowiedzi po tagach w bazie danych.