Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!

PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Zasady

Turbo Basic pod Windows

Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Inne języki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Long

PostWysłany: Wto Wrz 16, 2014 9:54 am  OP    Temat postu: Turbo Basic pod Windows Odpowiedz z cytatem Pisownia

Dzień Dobry,
Nie jestem zawodowym programistom. Natomiast kilkanaście lat temu "popełniłem" kilka programów inżynierskich w języku Turbo Basic firmy Borland. Programy te po skompilowaniu "chodziły" bez zastrzeżeń do czasu powszechnego zastosowania systemu Windows. Tam gdzie nie ma grafiki (dość prymitywne schematy) realizacja programu odbywa się nadal ale w mini oknie generowanym na ekranie komputera. Natomiast w przypadku sekwencji graficznych programy się zawieszają. Obecnie, chciałbym te programy reaktywować, dostosowując je do obecnie funkcjonujących systemów operacyjnych . Ponieważ do tematu zamierzam powrócić po wielu latach proszę o pomoc i naprowadzenie na właściwe tory.

Pozdrawiam Paweł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
samolot

PostWysłany: Wto Wrz 16, 2014 8:13 pm      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

Moja historia była podobna. Też pisałem programy w Turbo Basicu. Gdy nastał Windows przeszedłem na Visual Basic - do wersji 6 włącznie, poniewaz był podobny w składni. Teraz działam w VB.NET. Musisz sie jednak przestawić, bo filozofia tego jezyka jest zupełnie inna, ma jednak znacznie mniej ograniczeń.
Mikra

PostWysłany: Pon Gru 15, 2014 11:04 am      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia