Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!

PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Zasady

język programowania dla "programu edukacyjnego"

Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Sieci komputerowe i Internet
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szostakowicz

PostWysłany: Sro Lip 16, 2014 8:45 am  OP    Temat postu: język programowania dla "programu edukacyjnego" Odpowiedz z cytatem Pisownia

Witam

Nie znam się kompletnie na tych kwestiach ale postaram się zadać w miarę precyzyjne pytania.

1. Jakiego języka programowania użyć aby stworzyć stronę/softwere do nauki angielskiego? Chodzi o to by uczniowi wyświetlały się typowe ćwiczenia które można znaleźć w tego typu produkcie: pytania A/B/C/D, filmiki z opcją pauzowania i przewijania, pytania otwarte, pliki audio do odtwarzania przez ucznia, opcja klikania na angielskie słowo by pokazać polskie tłumaczenie itp.?

2. Czy lepiej to zrobić w formie "software version" do ściągnięcia na komputer, czy lepiej "online system"? Zdecydowanie wolałbym tą drugą wersję, jeśli to możliwe.

Pozdrawiam :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Chemikk

PostWysłany: Czw Lip 17, 2014 8:25 pm      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

Ja również polecałbym zrobienie tego jako strona internetowa. Ogólnie łatwiej jest wprowadzać poprawki do oprogramowania.

Co do technologii to języków jest sporo, ale kilka rzeczy jest niezależnych od wybranego języka. CHodzi mi o:

HTML
CSS
JavaScript

Co do języka samego backendu to polecam Ruby wraz z Railsami. W łatwy sposób można stworzyć działającą stronę dość małym nakładem pracy.