Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!

PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Zasady

UML - wyjaśnienie

Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Inne języki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dolaresss

PostWysłany: Pon Kwi 14, 2014 7:03 pm  OP    Temat postu: UML - wyjaśnienie Odpowiedz z cytatem Pisownia

Witam

Chciałabym aby ktoś mi wytłumaczył w sposób normalny na czym polega język UML. Mój wykładowca, a jednocześnie prowadzący zajęcia wymaga diagramów użycia, diagramów klas, diagamów przepłyów danych i diagramów czynności czy też akywności. Niestety pan za bardzo sam tego chyba nie rozumie a wymaga. Jestem studentką zarządzania na 2 roku i wybrałam sobie wirtualną przymierzalnie. Jak ktoś mi wytłumaczy to naprawde bardzo dobrze, bede wdzieczna:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin_an

PostWysłany: Pon Kwi 14, 2014 7:13 pm      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

UML jest sposobem wizualizacji struktury i zachowania oprogramowania (generalnie obiektowego) i ewentualnie interakcji między elementami systemu.

Przyzwoite przykłady z wyjaśnieniem

Filip

PostWysłany: Czw Kwi 17, 2014 4:48 pm      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

UML to język, który stara się pełnić rolę języka uniwersalnego w procesie opisywania oprogramowania (i nie tylko). W ogólności służy do prezentacji modelu jakiegoś wycinka rzeczywistości - czy ma to być wycinek "sklep internetowy" czy też "portal społecznościowy", ten język powstał po to, żeby dało się to opisać.