Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!
 

 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Zasady

Gra logiczno-zręcznościowa



 
Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Pole do popisu (beta testy)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luke



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1893
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw Wrz 07, 2017 1:29 am  OP    Temat postu: Gra logiczno-zręcznościowa Odpowiedz z cytatem Pisownia

Ostatnio napisałem w C++ grę logiczno-zręcznościową (bardziej to drugie) pod nazwą "Space Logic Adventure".
Gra wykorzystuje bibliotekę SFML. Na razie dostępne jest tyko 7 poziomów.
Kod, z racji szybkości pisania (na konkurs), w niektórych miejscach pozostawia wiele do życzenia.
Chętnie usłyszę uwagi i propozycje poprawy, również co do kodu.

Repozytorium na GitHubie: https://github.com/hckr/space-logic-adventure
Grę w wersji na Windows oraz Linux można pobrać tutaj: https://hckr.github.io/space-logic-adventure/

_________________
Moje projekty | Tani hosting
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Mikra



Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 675
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon Wrz 11, 2017 8:03 pm      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

Gra zapowiada się ciekawie, ale na moim komputerze przed narysowaniem nowej planszy nie kasuje się zawartość ekranu - zrzut w załączniku. Całkiem możliwe, że jest to problem związany wyłącznie z moim sprzętem.


zrzut.png
 Opis:

Pobierz
 Nazwa pliku:  zrzut.png
 Wielkość pliku:  107.5 KB
 Pobierano:  41 raz(y)

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Luke



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1893
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sro Wrz 13, 2017 9:40 pm  OP    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

Problem jest mi znany, jednak nie sądziłem, że będzie występował powszechnie. Związany jest z tym, że wymiary kafelka używanego do narysowania tła nie są potęgami dwójki. Ładuję ten obrazek do tekstury SFML, którą ustawiam na powtarzalną, a przez zaokrąglenie wymiarów w górę do potęg dwójki wychodzi to, co mamy na zrzucie. Tu więcej informacji. Poprawna obsługa takich tekstur została wprowadzona w OpenGL 2.0, więc domyślam się, że masz u siebie starszą wersję OpenGL i/lub kartę graficzną. U mnie taki efekt zaobserwowałem w systemie odpalonym w wirtualnej maszynie.

Poprawiłem "błąd" (zamiast automatycznego powtarzania napisałem własne), najnowsza wersja powinna się dobrze sprawować również na Twoim komputerze. :)

_________________
Moje projekty | Tani hosting
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marcin_an



Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 18822

PostWysłany: Czw Wrz 14, 2017 10:43 pm      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

Fajnie zobaczyć grę w starym stylu - takim, jak za czasów mojej młodości. Nie w sensie grafiki, tylko sposobu rozgrywki i trudności; jednocześnie trudności nie będącej bezsensownym powtarzaniem tego samego motywu. Przypominają mi się wszelkie bombery, boulder-dashe i temu podobne :D.

Co do krytyki:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Pole do popisu (beta testy) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz pobierać pliki z tego forum




Debug: strone wygenerowano w 0.16672 sekund, zapytan = 13
contact

| Darmowe programy i porady Jelcyna | Tansze zakupy w Helionie | MS Office Blog |