Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!

PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Zasady

Jak zacząć-Systemy Wbudowane

Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Elektronika, programowanie niskopoziomowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Embedded
Gość

PostWysłany: Pon Paź 31, 2016 5:30 pm  OP    Temat postu: Jak zacząć-Systemy Wbudowane Odpowiedz z cytatem Pisownia

Jestem studentem 3 roku.Chciałbym pójść w kierunku systemów wbudowanych, głównie jako tzw. embedded software engineer.Z tego co wymagają pracodawcy to bdb znajomość C, znajomość architektur mikroprocesorów, dobra znajomość elektroniki, RTOS itp..Rozumiem, że trzeba by zacząć od kupienia jakiegoś 'evaluation board' i rozpoczęcia pisania programów.Moje pytanie:
Czy warto rozpoczynać od procesorów 8-bitowych typu 8051/AVR, czy raczej mając na uwadze systemy operacyjne wbudowane, rozpocząć już od 32-bitowych ARM-ów?

Dziękuję z góry za pomoc
Powrót do góry
marcin_an

PostWysłany: Pon Paź 31, 2016 8:04 pm      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

Nie mieszaj embedded z RTOS. Embedded nie gwarantuje RTOS, RTOS nie wymaga embedded. W wyniku zaszłości historycznych mają sporą część wspólną, ale to wszystko.