|
Coders' city Nasza pasja to programowanie!
|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
wiciu Gość
|
Wysłany: Nie Sty 08, 2012 7:48 pm Temat postu: [Podróbka iPod] Instalacja aplikacji |
|
|
Witam wszystkich. Jako, że jestem laikiem w tych tematach, a szukam pewnej informacji zdecydowałem się napisać na Waszym forum. Czy da się zainstalować jakąś nową aplikację (np. zegarek albo kalkulator) na jakimś chińskim odtwarzaczu mp4 w stylu ipoda. Nie chce podawać żadnych linków, żeby nie było reklamy. Pewnie większość wie jak wygląda ipod i jego podróbki. Jeśli to nie ten dział to przepraszam, ale nie mam pojęcia jak programowane są takie urządzenia i nie potrafiłem umieścić tego tematu w odpowiednim dziale. Z góry dzięki za odpowiedzi! |
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
|
DJ_100
|
Wysłany: Nie Sty 08, 2012 11:06 pm Temat postu: |
|
|
Na 99% nie da się, ale niepodanie informacji o urządzeniu to nie unikanie reklamy tylko głupota, więc sobie samemu tym nie pomagasz. _________________
 Frontpage is not and never been WYSIWYG. (...) It was more like WYSIWTF. (userfriendly.org) Working on: My website @MarekGubiec |
|
| Powrót do góry |
|
 |
wiciu Gość
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2012 9:11 pm Temat postu: |
|
|
| widzę, że główna zasada forum to obrażanie :) Pozdrawiam! |
|
| Powrót do góry |
|
 |
samolot
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2012 10:11 pm Temat postu: |
|
|
Nie wiciu, kolega tylko precyzyjnie nazwał zastsowaną przez Ciebie metodę prezentacji pytania, na pewno nie chciał cie obrazić. Weź na wzgląd, że im brdziej precyzyjne pytanie , tym dokładniejsza odpowiedź :) _________________ Vista SP2+VB 2008 EE + .NET 3.5 + IE 9.0.8112 /431 przykładowych programów do Warsztatu programisty (Helion) W życiu bowiem istnieją rzeczy , o które warto walczyć do samego końca. (P. Coelho) |
|
| Powrót do góry |
|
 |
wiciu Gość
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
|