Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!

PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Skrócony regulamin

[Podróbka iPod] Instalacja aplikacji

Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Elektronika, programowanie niskopoziomowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiciu
Gość

PostWysłany: Nie Sty 08, 2012 7:48 pm      Temat postu: [Podróbka iPod] Instalacja aplikacji Odpowiedz z cytatem Pisownia

Witam wszystkich. Jako, że jestem laikiem w tych tematach, a szukam pewnej informacji zdecydowałem się napisać na Waszym forum.
Czy da się zainstalować jakąś nową aplikację (np. zegarek albo kalkulator) na jakimś chińskim odtwarzaczu mp4 w stylu ipoda. Nie chce podawać żadnych linków, żeby nie było reklamy. Pewnie większość wie jak wygląda ipod i jego podróbki.
Jeśli to nie ten dział to przepraszam, ale nie mam pojęcia jak programowane są takie urządzenia i nie potrafiłem umieścić tego tematu w odpowiednim dziale. Z góry dzięki za odpowiedzi!
Powrót do góry
DJ_100

PostWysłany: Nie Sty 08, 2012 11:06 pm      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

Na 99% nie da się, ale niepodanie informacji o urządzeniu to nie unikanie reklamy tylko głupota, więc sobie samemu tym nie pomagasz.

Frontpage is not and never been WYSIWYG. (...) It was more like WYSIWTF. (userfriendly.org)
Working on: My website
@MarekGubiec
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
wiciu
Gość

PostWysłany: Pon Sty 09, 2012 9:11 pm      Temat postu: Odpowiedz z cytatem Pisownia

widzę, że główna zasada forum to obrażanie :) Pozdrawiam!
Powrót do góry
samolot