Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1     
Autor Temat: Animacja postaci 3D.. formaty plikow
Ravender




Typ: neutral
Postów: 30
Zarejestrowany: Feb 2005
Animacja postaci 3D.. formaty plikow

Ostatnio bawie sie w TrueVision. Genialna sprawa. Jednak natrafilem na pewien problem. Gubię sie w formatach plikow. O ile wstawienie zwyklego 3ds nie stanowi problemu.. o tyle nie wiem, na jakiej zasadzie i w jakim programu tworzy sie animowane postacie. Mam tu na mysli cos takeigo.. ze jest postac.. i ma ona nastepujace w "sobie" animacje.. STANIE, ruch do przodu, bieg.. itp.. Te wszystkie sekwencje zapisane sa w jednym pliku. JAKIM? Czytalem, ze czesto wykorzystuje sie format .x  (od directx).. ale czy w tych plikach zapisuje sie takie sekwencje animacji? Jesli nie, to w jakim pliku i jak taki plik sie robi? Od razu mowie, ze uzywam 3dsmaxa

06-03-2005 11:40
Pokaż profil Ravender  Wyślij email do Ravender   Odwiedź stronę Ravender       2854667
anonim




Typ: Nie zarejestrowany

Transformacje są już opisane w plikach siatek *.x więcej informacji na:
http://www.gamedev.net/reference/articles/article1196.asp

Niestety, nic więcej nie wiem.

06-03-2005 16:25
  
Wszystkich odpowiedzi: 1 :: Maxymalnie na stronę: 20
Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1