Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1     
Autor Temat: Bitblt - "mruganie"
Staszek




Typ: neutral
Postów: 46
Zarejestrowany: Dec 2003
Bitblt - "mruganie"

Hej,
mam grę.. no beta versję czegos co moze sie stać grą, konkretyzując i musze co 10ms odswiezac mapę (izometryczną) i wyswietlac na niej chodzacego ludzika. aby nie bylo sladow starej klatki chodzącego ludzika (są 4 klatki dokładnie) musze wszystko wymazać i od nowa. mapa jest skomplikowana wiec nie moge kawalka odswiezac. jak zrobic aby nie bylo "mrugania" ? przechowywac bitmape w pamieci i juz cala w jednym kawalku naswietlic ? jezeli tak to jak ?
z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.


_____________________________________________
PZdr. St ()

"Nie mysl jak napisac ! Mysl co napisac !" Swiete slowa .. Of corz moje =p

25-02-2005 17:51
Pokaż profil Staszek  Wyślij email do Staszek        2620939
bisiek




Typ: neutral
Postów: 487
Zarejestrowany: Jul 2003

Ustaw AutoRedraw obrazka na True i po rysowaniu wywołaj obrazek.refresh


_____________________________________________
www.mob.abc.pl - moja strona o VB

25-02-2005 18:12
Pokaż profil bisiek  Wyślij email do bisiek   Odwiedź stronę bisiek       3380672
Staszek




Typ: neutral
Postów: 46
Zarejestrowany: Dec 2003

ale bitblt nie dziala pzy ustawionym autoredraw na true obiektu docelowego. przynajmniej u mnie z jakis dziwnych przyczyn


_____________________________________________
PZdr. St ()

"Nie mysl jak napisac ! Mysl co napisac !" Swiete slowa .. Of corz moje =p

25-02-2005 18:45
Pokaż profil Staszek  Wyślij email do Staszek        2620939
bisiek




Typ: neutral
Postów: 487
Zarejestrowany: Jul 2003

A dałeś refresh obrazka po narysowaniu?


_____________________________________________
www.mob.abc.pl - moja strona o VB

25-02-2005 18:56
Pokaż profil bisiek  Wyślij email do bisiek   Odwiedź stronę bisiek       3380672
Wszystkich odpowiedzi: 3 :: Maxymalnie na stronę: 20
Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1