Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1     
Autor Temat: Programisci VB nie gesi i swoja gre tez maja :D
Coldzik




Typ: neutral
Postów: 75
Zarejestrowany: Jul 2003
Programisci VB nie gesi i swoja gre tez maja :D

Witam

Chcialbym poprzez ten post naklonic ludzi z forum do wziecia udzialu w compo. Compo organizowane przez warsztat.pac.pl. Chcialbym by programisci VB nie byli gorzej postrzegani od innych programistow i potwierdzili to piszac gre w trybie tekstowym. W compo tym wlasnie jest do zrobienia gra w trybie tekstowym. Nie wazne czy to bedzie SUD/MUD, ROGUE czy inna gra (np. Wyscigi literek ) Wazne ze ma ona byc w trybie tekstowym. Ja sam przymierzam sie do zrobienia czegos takiego jednak nie zabardzo wiem jak w Visualu zrobic jakis emulator trybu tekstowego gdzie beda wyswietlane te literki. Znaczy znam jeden sposob ale pamieciozerny strasznie - ustawienie przykladowo 100 pol tekstowych o szerokosci jednego znaku. Moze ktos ma jakis pomysl by wyemulowac tryb tekstowy?

Wiecej szczegolow dotyczacych compo znajdziecie na stronie: http://warsztat.mmogspot.pl/forum/viewtopic.php?p=83084#83084

13-02-2005 16:47
Pokaż profil Coldzik  Wyślij email do Coldzik        5319206
Adrian



Typ: neutral
Postów: 59
Zarejestrowany: Jan 2005

Ja chyba też udział wezmę! Ty;lko niewiem co mają na myśli mówiąc tekstowa . Coldzik wytumaczył byś ??


_____________________________________________
+_+ADI SOFTWARE+_+

13-02-2005 23:51
Pokaż profil Adrian  Wyślij email do Adrian   Odwiedź stronę Adrian  
Adrian



Typ: neutral
Postów: 59
Zarejestrowany: Jan 2005

Już wiem co mają na myśli mówiąc tekstowa. A ten tryb że 100 pól tekstowych to ten
Matrix ps tutaj jest przykład. (Oczywiście nie mój)Pozdrawiam


_____________________________________________
+_+ADI SOFTWARE+_+

14-02-2005 09:19
Pokaż profil Adrian  Wyślij email do Adrian   Odwiedź stronę Adrian  
Chudy
[TLHW]Wiktor



Typ: moderator
Postów: 574
Zarejestrowany: Aug 2002

O ile dobrze orientuje się w temacie, to gra powinna być w trybie tekstowym, a bez konsoli ani rusz. Wg. mnie tym razem pisanie w VB6 jest z lekka bezsensu ponieważ trzebaby zastosować API (do konsol). A tymczasem w C++ jest to znacznie prostsze. Wielu tutejszych programistów nie programuje w C i C++ (sam tak robie ) bo ten język wydaje się im skomplikowany, ale jeśli chodzi o aplikacje konsolowe to w VB nie najlepiej mi się w tym widzi (prędzej już VB.NET). Pozatym należy pamiętać że VB jest 4 Windows only.


_____________________________________________
Projekt "Thunder Cannons" nadchodzi...

14-02-2005 21:43
Pokaż profil Chudy  Wyślij email do Chudy   Odwiedź stronę Chudy       1220895
Coldzik




Typ: neutral
Postów: 75
Zarejestrowany: Jul 2003

nie koniecznie musi byc pisane w konsoli. Moze byc rownie dobrze tak jak ten przyklad podany przed Adriana napisana troszke pamieciozernie. Moze by napisana w OGL czy DX. Po prostu ma byc gra tekstowa, a czy znaki beda robily za ludzika >->0 skaczacego po platformach z "_" czy bedzie to gra w stylu roque czyli "####@####" czy bedzie to tekstowa w stylu "Przed Twoimi oczami ukazalo sie swiatlo sloneczne" to jest jeden kij.

14-02-2005 21:55
Pokaż profil Coldzik  Wyślij email do Coldzik        5319206
Grizz




Typ: neutral
Postów: 50
Zarejestrowany: Jun 2004

No, jak ktoś zrobi gierkę roguelike, to będzie mistrzem

14-02-2005 22:41
Pokaż profil Grizz  Wyślij email do Grizz   
Coldzik




Typ: neutral
Postów: 75
Zarejestrowany: Jul 2003

Heheh ADOMa pewnie sie nie przebije bo to za bardzo wypasiona gierka

15-02-2005 09:03
Pokaż profil Coldzik  Wyślij email do Coldzik        5319206
Grizz




Typ: neutral
Postów: 50
Zarejestrowany: Jun 2004

ToME też jest fajny! A graliście w graficznego pseudoroguelika Lost Labirynth ?? Albo nie, nie róbmy offtopa o rogalach Dla zainteresowanych www.roguelike.do.pl

15-02-2005 09:14
Pokaż profil Grizz  Wyślij email do Grizz   
Wszystkich odpowiedzi: 7 :: Maxymalnie na stronę: 20
Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1