Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1     
Autor Temat: Out of memory
mikmas
From Łódź Stadt




Typ: neutral
Postów: 772
Zarejestrowany: Apr 2003
Out of memory

Jak załadować dużo obiektów, ale żeby błąd jaki jest w temacie nie pojawiał się?


_____________________________________________
4C;65;70;69;65;6A;20;62;79;9C;20;73;69;EA;20;
62;61;72;64;7A;69;65;6A;20;73;6B;6F;6E;63;65;
6E;74;72;6F;77;61;B3;20;6E;61;20;6F;64;70;6F;
77;69;65;64;7A;69;2C;20;61;20;6E;69;65;20;6E;
61;20;72;6F;7A;73;7A;79;66;72;6F;77;79;77;61;
6E;69;75;20;3A;50

01-02-2005 23:04
Pokaż profil mikmas  Wyślij email do mikmas   Odwiedź stronę mikmas       3632553
DJK



Typ: neutral
Postów: 871
Zarejestrowany: Feb 2004

poszukaj na necie "Bezpieczny Malloc" - gdzieś czytałem taki artykuł jak się zabezpieczyć przed twoim problemem


_____________________________________________
Jeśli można coś zrobić w sposób optymalny to czemu nie

02-02-2005 11:10
Pokaż profil DJK  Wyślij email do DJK   Odwiedź stronę DJK  
mikmas
From Łódź Stadt




Typ: neutral
Postów: 772
Zarejestrowany: Apr 2003

Niestety, nie mogę w języku polskim znaleść tego artykułu . Możesz podać linki, albo powiedzieć, co to jest?


_____________________________________________
4C;65;70;69;65;6A;20;62;79;9C;20;73;69;EA;20;
62;61;72;64;7A;69;65;6A;20;73;6B;6F;6E;63;65;
6E;74;72;6F;77;61;B3;20;6E;61;20;6F;64;70;6F;
77;69;65;64;7A;69;2C;20;61;20;6E;69;65;20;6E;
61;20;72;6F;7A;73;7A;79;66;72;6F;77;79;77;61;
6E;69;75;20;3A;50

03-02-2005 16:22
Pokaż profil mikmas  Wyślij email do mikmas   Odwiedź stronę mikmas       3632553
DJK



Typ: neutral
Postów: 871
Zarejestrowany: Feb 2004

Niestety nie pamiętam


_____________________________________________
Jeśli można coś zrobić w sposób optymalny to czemu nie

03-02-2005 16:52
Pokaż profil DJK  Wyślij email do DJK   Odwiedź stronę DJK  
mikmas
From Łódź Stadt




Typ: neutral
Postów: 772
Zarejestrowany: Apr 2003

No, a może chociaż znasz inny sposób na dynamiczne tworzenie kontrolek?
Ja to rozwiązałem tak i tu mi się wyświetla błąd

    Dim X As Integer
    Dim Y As Integer
    Dim Count As Integer
    picPole(0).Picture = LoadResPicture(101, 0)
    For X = 0 To Frame1.Width Step picPole(0).Width
        For Y = 0 To Frame1.Height Step picPole(0).Height
            Load picPole(picPole.Count)
            Count = picPole.Count - 1
            picPole(Count).Left = X
            picPole(Count).Top = Y
            picPole(Count).Picture = LoadResPicture(101, 0)
            picPole(Count).Visible = True
        Next
    Next


[Post edytowany dnia 04-02-2005 13:22 przez mikmas]


_____________________________________________
4C;65;70;69;65;6A;20;62;79;9C;20;73;69;EA;20;
62;61;72;64;7A;69;65;6A;20;73;6B;6F;6E;63;65;
6E;74;72;6F;77;61;B3;20;6E;61;20;6F;64;70;6F;
77;69;65;64;7A;69;2C;20;61;20;6E;69;65;20;6E;
61;20;72;6F;7A;73;7A;79;66;72;6F;77;79;77;61;
6E;69;75;20;3A;50

04-02-2005 13:22
Pokaż profil mikmas  Wyślij email do mikmas   Odwiedź stronę mikmas       3632553
DJK



Typ: neutral
Postów: 871
Zarejestrowany: Feb 2004

Jakie wartości ma szerokość,Wys ramki i picboxa ??

Innym sposobem na dynamiczne tworzenie jest funkcja CreateWindowEx ale wtedy dostęp do wszystkich właściwości, metod i zdarzeń jest bardzo ciężki chyba że utworzysz sobie oddzielną kontrolkę - ale to chyba nie najlepszy sposób

[Post edytowany dnia 04-02-2005 13:44 przez DJK]


_____________________________________________
Jeśli można coś zrobić w sposób optymalny to czemu nie

04-02-2005 13:42
Pokaż profil DJK  Wyślij email do DJK   Odwiedź stronę DJK  
mikmas
From Łódź Stadt




Typ: neutral
Postów: 772
Zarejestrowany: Apr 2003

Wysokość ramki: 7092
Szerokość -||-: 8052
Wysokość i szerokość pictureboxa: 252
Czyli razem musi stworzyć 868 obiektów


_____________________________________________
4C;65;70;69;65;6A;20;62;79;9C;20;73;69;EA;20;
62;61;72;64;7A;69;65;6A;20;73;6B;6F;6E;63;65;
6E;74;72;6F;77;61;B3;20;6E;61;20;6F;64;70;6F;
77;69;65;64;7A;69;2C;20;61;20;6E;69;65;20;6E;
61;20;72;6F;7A;73;7A;79;66;72;6F;77;79;77;61;
6E;69;75;20;3A;50

04-02-2005 14:33
Pokaż profil mikmas  Wyślij email do mikmas   Odwiedź stronę mikmas       3632553
DJK



Typ: neutral
Postów: 871
Zarejestrowany: Feb 2004

Hmmm zrobiłem zwykła pętlę od 1 do 1000 i bez problemu utworzyło ale obadam jeszcze ten twój kod - poczekaj

Jeszcze ile masz RAMu ??

[Post edytowany dnia 04-02-2005 14:41 przez DJK]


_____________________________________________
Jeśli można coś zrobić w sposób optymalny to czemu nie

04-02-2005 14:40
Pokaż profil DJK  Wyślij email do DJK   Odwiedź stronę DJK  
DJK



Typ: neutral
Postów: 871
Zarejestrowany: Feb 2004

Nie wiem co u ciebie jest nie tak - u mnie bez problemu rysuje wszystko a poza tym zajmuje to tylko ~1MB RAMu.

Oczywiście pominąłem wczytywanie z Res'a tylko wstawiłem obrazek  pliku

[Post edytowany dnia 04-02-2005 14:53 przez DJK]


_____________________________________________
Jeśli można coś zrobić w sposób optymalny to czemu nie

04-02-2005 14:53
Pokaż profil DJK  Wyślij email do DJK   Odwiedź stronę DJK  
mikmas
From Łódź Stadt




Typ: neutral
Postów: 772
Zarejestrowany: Apr 2003

Wymiary kompa:
uP: 466 MHz
Ram: 256
Karta graf.: GeForce 2 - 32mb
System: 98SE

Dysku i reszty info nie będę podawać, bo już napewno nie mają wpływu na działanie tego

Czasem utworzy, ale wszystko się wtedy rąbie. Np. "X"'y na przycisku "Zamknij" na pasku tytułu są powiększone i jakby pisane czcionką Fixedsys, okna nie mają obramowań... duużo jest tego. Widać poprostu, że ledwie, ledwie utworzył je. Skasowanie linijki z zczytywaniem z resa nic nie dało


_____________________________________________
4C;65;70;69;65;6A;20;62;79;9C;20;73;69;EA;20;
62;61;72;64;7A;69;65;6A;20;73;6B;6F;6E;63;65;
6E;74;72;6F;77;61;B3;20;6E;61;20;6F;64;70;6F;
77;69;65;64;7A;69;2C;20;61;20;6E;69;65;20;6E;
61;20;72;6F;7A;73;7A;79;66;72;6F;77;79;77;61;
6E;69;75;20;3A;50

04-02-2005 15:16
Pokaż profil mikmas  Wyślij email do mikmas   Odwiedź stronę mikmas       3632553
DJK



Typ: neutral
Postów: 871
Zarejestrowany: Feb 2004

Hmmmm możliwe że z grafiką jest raczej coś nie tak - u mnie identyczne zjawisko można zauważyć gdy pętla tworzy 10000 obiektów - nie wydaje mi się żeby to miało coś wspólnego z RAM'em bo bynajmniej u mnie nie wyskakuje Out Of Memory

Hmmm - jak coś wykombinuję dam znać

[Post edytowany dnia 04-02-2005 15:47 przez DJK]


_____________________________________________
Jeśli można coś zrobić w sposób optymalny to czemu nie

04-02-2005 15:46
Pokaż profil DJK  Wyślij email do DJK   Odwiedź stronę DJK  
Wszystkich odpowiedzi: 10 :: Maxymalnie na stronę: 20
Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1