Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1     
Autor Temat: Szybkie rysowanie
mikmas
From Łódź Stadt




Typ: neutral
Postów: 772
Zarejestrowany: Apr 2003
Szybkie rysowanie

Chcę szybko namalować coś (czyt. dużo) na ekranie (800x600) przy uP=466Mhz. Oczywiście w VB. Jak to zrobić? Bardzo zależy mi na prędkości, bo będzie to coś w rodzaju filmiku.


_____________________________________________
4C;65;70;69;65;6A;20;62;79;9C;20;73;69;EA;20;
62;61;72;64;7A;69;65;6A;20;73;6B;6F;6E;63;65;
6E;74;72;6F;77;61;B3;20;6E;61;20;6F;64;70;6F;
77;69;65;64;7A;69;2C;20;61;20;6E;69;65;20;6E;
61;20;72;6F;7A;73;7A;79;66;72;6F;77;79;77;61;
6E;69;75;20;3A;50

23-12-2004 23:15
Pokaż profil mikmas  Wyślij email do mikmas   Odwiedź stronę mikmas       3632553
marcin_an
Forumowicz




Typ: neutral
Postów: 1265
Zarejestrowany: Mar 2004

Nie sądzę, by w czystym VB istniała funkcja pozwalająca rysować coś szybko... ale może się mylę.


_____________________________________________
Jedzonko dla Google'a:
Forum na temat Visual Basic, C, C++, Pascal, Programowanie, API, PHP, VBA, VB.NET, QBasic, VBScript, Komputery
Moja strona o wszystkim

24-12-2004 16:46
Pokaż profil marcin_an  Wyślij email do marcin_an   Odwiedź stronę marcin_an  
mikmas
From Łódź Stadt




Typ: neutral
Postów: 772
Zarejestrowany: Apr 2003

Kiedyś (nie mogę teraz tego znaleść) zadałem pytanie na forum. Problem był z edytorem - powolne edytowanie pól, co uniemożliwiało tworzenie plansz. Chyba Chudy napisał, żebym rysował. Teraz pytanie jest może ktoś napisał już taki edytorek?


_____________________________________________
4C;65;70;69;65;6A;20;62;79;9C;20;73;69;EA;20;
62;61;72;64;7A;69;65;6A;20;73;6B;6F;6E;63;65;
6E;74;72;6F;77;61;B3;20;6E;61;20;6F;64;70;6F;
77;69;65;64;7A;69;2C;20;61;20;6E;69;65;20;6E;
61;20;72;6F;7A;73;7A;79;66;72;6F;77;79;77;61;
6E;69;75;20;3A;50

24-12-2004 19:55
Pokaż profil mikmas  Wyślij email do mikmas   Odwiedź stronę mikmas       3632553
marcin_an
Forumowicz




Typ: neutral
Postów: 1265
Zarejestrowany: Mar 2004

Tutaj link do wspomnianego przez mikmasa wątku:
http://board.freeweb.pl/posts.php?board_id=1543&topic_id=87726&division=615

Jeśli to nadal dotyczy tego tematu, to możesz użyć metody .PaintPicture (każda forma ją ma). Jest to procedura VB potrafiąca na danej formie narysować wskazaną bitmapę wg. podanych danych (pozycja, rozmiar...).

Jeśli jednak potrzebujesz wyższych prędkości - nie sądzę, by w VB udało się to zrobić bez użycia choćby GDI.


_____________________________________________
Jedzonko dla Google'a:
Forum na temat Visual Basic, C, C++, Pascal, Programowanie, API, PHP, VBA, VB.NET, QBasic, VBScript, Komputery
Moja strona o wszystkim

25-12-2004 09:45
Pokaż profil marcin_an  Wyślij email do marcin_an   Odwiedź stronę marcin_an  
mikmas
From Łódź Stadt




Typ: neutral
Postów: 772
Zarejestrowany: Apr 2003

No a z api? Albo chociaż z tym GDI (co to za cudo?!)


_____________________________________________
4C;65;70;69;65;6A;20;62;79;9C;20;73;69;EA;20;
62;61;72;64;7A;69;65;6A;20;73;6B;6F;6E;63;65;
6E;74;72;6F;77;61;B3;20;6E;61;20;6F;64;70;6F;
77;69;65;64;7A;69;2C;20;61;20;6E;69;65;20;6E;
61;20;72;6F;7A;73;7A;79;66;72;6F;77;79;77;61;
6E;69;75;20;3A;50

25-12-2004 23:09
Pokaż profil mikmas  Wyślij email do mikmas   Odwiedź stronę mikmas       3632553
marcin_an
Forumowicz




Typ: neutral
Postów: 1265
Zarejestrowany: Mar 2004

GDI (Graphic Display Interface) to część WinAPI zajmująca się sprawami zwiazanymi z rysowaniem. A jak to zrobić? To już zależy od tego, co chcesz tam narysować. Wszystkich funkcji nie opiszę, bo jest ich pewnie więcej niż wszystkich klas Direct3D


_____________________________________________
Jedzonko dla Google'a:
Forum na temat Visual Basic, C, C++, Pascal, Programowanie, API, PHP, VBA, VB.NET, QBasic, VBScript, Komputery
Moja strona o wszystkim

26-12-2004 05:41
Pokaż profil marcin_an  Wyślij email do marcin_an   Odwiedź stronę marcin_an  
mikmas
From Łódź Stadt




Typ: neutral
Postów: 772
Zarejestrowany: Apr 2003

Dzięki za pomoc! O GDI se poszukam w Api-Guide (powinno być)


_____________________________________________
4C;65;70;69;65;6A;20;62;79;9C;20;73;69;EA;20;
62;61;72;64;7A;69;65;6A;20;73;6B;6F;6E;63;65;
6E;74;72;6F;77;61;B3;20;6E;61;20;6F;64;70;6F;
77;69;65;64;7A;69;2C;20;61;20;6E;69;65;20;6E;
61;20;72;6F;7A;73;7A;79;66;72;6F;77;79;77;61;
6E;69;75;20;3A;50

28-12-2004 00:16
Pokaż profil mikmas  Wyślij email do mikmas   Odwiedź stronę mikmas       3632553
marcin_an
Forumowicz




Typ: neutral
Postów: 1265
Zarejestrowany: Mar 2004

Nie będzie .
W API-Guide wprowadzili podział niezgodny z podziałem "bibliotekowym" i tym z MSDN. Podaję tutaj listę działów API-Guide, w których znajdują się funkcje GDI:
BitBlockTransfer
Bitmap
Brush
Device Context
Display (ale chyba nie całe)
Graphical
MultipleMonitors
Palette
Regions
Text (niektóre)

Ale chociaż API-Guide jest IMO bardzo dobrym narzędziem, polecam mimo wszystko zajrzeć do MSDN - szczególnie, gdy będą jakieś problemy ze zrozumieniem (niestety - przewodnik nie omawia teorii ).
Tutaj jeszcze link do odpowiedniego działu MSDN:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/gdi/wingdistart_9ezp.asp


_____________________________________________
Jedzonko dla Google'a:
Forum na temat Visual Basic, C, C++, Pascal, Programowanie, API, PHP, VBA, VB.NET, QBasic, VBScript, Komputery
Moja strona o wszystkim

28-12-2004 03:46
Pokaż profil marcin_an  Wyślij email do marcin_an   Odwiedź stronę marcin_an  
Wszystkich odpowiedzi: 7 :: Maxymalnie na stronę: 20
Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1