Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1     
Autor Temat: DirectX7, DirectDraw, powierzchnie i zdarzenia...
hicks
raptor user



Typ: moderator
Postów: 279
Zarejestrowany: Apr 2003
DirectX7, DirectDraw, powierzchnie i zdarzenia...

Mam 2 pytanka ściśle związane z DirectX-em 7:
1. W jaki sposób sprawdzić, nad którą powierzchnią (DirectDrawSurface7) znajduje się kursor? Chodzi mi o coś w stylu zdarzenia MouseMove znanego z kontrolek w VB (np. PicBoxów)...
2. Podobnie, tylko, że teraz chodzi mi o to jak sprawdzić, którą powierzchnię kliknałem... Coś w stylu zdarzenia MouseClick / MouseDown / MouseUp...


_____________________________________________
TLHW Clan member

04-08-2004 21:23
Pokaż profil hicks  Wyślij email do hicks   Odwiedź stronę hicks       2511367
hicks
raptor user



Typ: moderator
Postów: 279
Zarejestrowany: Apr 2003

Hmm znalazłem pewną metodę... Jak zadziała to ją podam... (łopatologia rulez )


_____________________________________________
TLHW Clan member

06-08-2004 16:34
Pokaż profil hicks  Wyślij email do hicks   Odwiedź stronę hicks       2511367
anonim




Typ: Nie zarejestrowany
Sorry, że tak późno

Sorry, że tak późno, prawdopodobnie i tak nikt tego nie przeczyta. Kursor myszy znajduje sie Z
AWSZE nad powierzchnią ekranową. Jeśli chcesz pobrać współrzędne przesunięcia możesz skorzystać z Direct Input, jeśli współrzedne - korzystam z API GetCursorPos (odpowiednika DX-a na razie nie znam).

22-02-2005 23:33
  
Wszystkich odpowiedzi: 2 :: Maxymalnie na stronę: 20
Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1