Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1     
Autor Temat: Obrót
mikmas
From Łódź Stadt




Typ: neutral
Postów: 772
Zarejestrowany: Apr 2003
Obrót

Może ktoś napisał sampla do obrotu obrazka? Chodzi mi o sampel, który szybko obraca obrazem. I najlepiej, żeby miał 360 możliwości obrotu


_____________________________________________
4C;65;70;69;65;6A;20;62;79;9C;20;73;69;EA;20;
62;61;72;64;7A;69;65;6A;20;73;6B;6F;6E;63;65;
6E;74;72;6F;77;61;B3;20;6E;61;20;6F;64;70;6F;
77;69;65;64;7A;69;2C;20;61;20;6E;69;65;20;6E;
61;20;72;6F;7A;73;7A;79;66;72;6F;77;79;77;61;
6E;69;75;20;3A;50

14-07-2004 13:56
Pokaż profil mikmas  Wyślij email do mikmas   Odwiedź stronę mikmas       3632553
karolinavb




Typ: neutral
Postów: 468
Zarejestrowany: Jan 2003

Nie wiem Mikmas czy tym razem będziesz zadowolony:

W dyskusji na stronie:

http://www.experts-exchange.com/Programming/Programming_Languages/Visual_Basic/Q_21011801.html

autor akceptowanej odpowiedzi pisze
"Here is some VERY fast bitmap rotation code written by Matt Curland in 97. "

http://www.syix.com/wpsjr1/array.zip

Pozdrawiam Karolina

[Post edytowany dnia 14-07-2004 15:31 przez karolinavb]


_____________________________________________
Karolina

14-07-2004 15:29
Pokaż profil karolinavb  Wyślij email do karolinavb   
Chudy
[TLHW]Wiktor



Typ: moderator
Postów: 574
Zarejestrowany: Aug 2002

Ostanio wyszukałem fajnego sampla który korzysta z funkcji PlgBlt która działa błyskawicznie: http://www.members.lycos.co.uk/wwwitek/sourcecode/Rotate.rar


_____________________________________________
Projekt "Thunder Cannons" nadchodzi...

14-07-2004 18:19
Pokaż profil Chudy  Wyślij email do Chudy   Odwiedź stronę Chudy       1220895
mikmas
From Łódź Stadt




Typ: neutral
Postów: 772
Zarejestrowany: Apr 2003

Dobra - dzieki wszystkim! Karolina! Ten sampel działa tylko na obrazkach 256 kolorów, ale i tak nie zawsze . Chudy! Ten sampel wogóle nie działa ; przesuwam slider i zero reakcji

[Post edytowany dnia 15-07-2004 23:08 przez mikmas]


_____________________________________________
4C;65;70;69;65;6A;20;62;79;9C;20;73;69;EA;20;
62;61;72;64;7A;69;65;6A;20;73;6B;6F;6E;63;65;
6E;74;72;6F;77;61;B3;20;6E;61;20;6F;64;70;6F;
77;69;65;64;7A;69;2C;20;61;20;6E;69;65;20;6E;
61;20;72;6F;7A;73;7A;79;66;72;6F;77;79;77;61;
6E;69;75;20;3A;50

15-07-2004 20:39
Pokaż profil mikmas  Wyślij email do mikmas   Odwiedź stronę mikmas       3632553
Chudy
[TLHW]Wiktor



Typ: moderator
Postów: 574
Zarejestrowany: Aug 2002

No cóż mi działa. Jaki masz OS ? Byćmoże ta funkcja api akurat jest tylko pod XP.


_____________________________________________
Projekt "Thunder Cannons" nadchodzi...

17-07-2004 23:17
Pokaż profil Chudy  Wyślij email do Chudy   Odwiedź stronę Chudy       1220895
Knight Lore''FC




Typ: neutral
Postów: 240
Zarejestrowany: Jan 2003

Chudy- mam te samo objawy co mikmas... ten sampel nie wywoluje zadnej reakcji ! mam Win98 i w GDI32.dll jest ta funkcja, ale dla czego nie ma efektow jej dzialania ?
......
juz wiem dla czego
W API jest napisane :
Requires Windows NT 3.1 or later;
Win9x/ME: Not supported !!!!

[Post edytowany dnia 19-07-2004 09:31 przez Knight Lore'FC]

19-07-2004 09:10
Pokaż profil Knight Lore  Wyślij email do Knight Lore        1065423
mikmas
From Łódź Stadt




Typ: neutral
Postów: 772
Zarejestrowany: Apr 2003

no właśnie . Mam niby xp, ale większość osób, które  będą kożystać z progu mają różne systemy (w większości [najlepszy] 98). Jest taka funckja, która działa na 256 kolorach, ale wszystkich obrazkach które mają chociaż tyle? No i warunkiem jest szybkość


_____________________________________________
4C;65;70;69;65;6A;20;62;79;9C;20;73;69;EA;20;
62;61;72;64;7A;69;65;6A;20;73;6B;6F;6E;63;65;
6E;74;72;6F;77;61;B3;20;6E;61;20;6F;64;70;6F;
77;69;65;64;7A;69;2C;20;61;20;6E;69;65;20;6E;
61;20;72;6F;7A;73;7A;79;66;72;6F;77;79;77;61;
6E;69;75;20;3A;50

23-07-2004 22:59
Pokaż profil mikmas  Wyślij email do mikmas   Odwiedź stronę mikmas       3632553
Wszystkich odpowiedzi: 6 :: Maxymalnie na stronę: 20
Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1