Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1     
Autor Temat: excel- blokady
anonim




Typ: Nie zarejestrowany
excel- blokady

Cześć, piszę w excelu programik do nauki języka angielskiego...
Mam kilka problemów, mianowicie:
1. jak zablokować komórkę, żeby użytkownik nie mógł nic do niej wpisać
2. jak ograniczyć liczbę komórek w arkuszu, tzn. żeby to wyglądało mniej
więcej tak jak w szablonie faktury


z góry dziękuję
Monia

16-11-2003 19:57
  
losmac
"profesorek"




Typ: neutral
Postów: 758
Zarejestrowany: May 2003
blokady

Ad 1)
Blokady na arkuszu lub skoroszycie zakłada się przez Menu Narzędzia->Ochrona->...

Ale najpierw potrzeba wejść we właściwości poszczególnych komórek i spowodować, by były komórki, które chcesz udostępnić nie miały ptaszka obok opcji "Zablokuj", a pozostałe miały.

Ad 2)
Zauważ, że komórki nieaktywne w fakturze są wypełninoe na czarno... zatem wyglada, że jest ich mniej.

Mała rada: Korzytaj częściej z plików pomocy...


_____________________________________________
POSTULATY STARUSZKA:
1) Ludzie, dbajcie o polszczyznę!!!
2) Ludzie, zadawajcie kompletne pytania, a nie rzucacie ochłapy i trzeba się domyślać o co chodzi!!!

Powodzenia
Maciej Łoś

18-11-2003 19:10
Pokaż profil losmac  Wyślij email do losmac   Odwiedź stronę losmac  
anonim




Typ: Nie zarejestrowany

1.Sformatuj komórki, które chcesz chronić przed uzytkownikiem programu, (Format-Komórki-Ochrona- Zablokuj-OK) i wprowadź ochronę arkusza z tymi komórkami (Narzędzia-Ochrona).
2.Ukryj kolumny i wiersze (zaznacz, Prawy-Ukryj)

22-12-2003 22:18
  
Wszystkich odpowiedzi: 2 :: Maxymalnie na stronę: 20
Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1