Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1     
Autor Temat: Gra...
X.Jeff'erson



Typ: neutral
Postów: 29
Zarejestrowany: Feb 2003
Gra...

Witam
Po raz pierwszy i pewnie ostatni raz w życiu zamierzam napisać gre, dlatego nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Gra nie musi mieć super grafiki dlatego nawet powolny VB powinien dać rade. Gra będzie wygladała tak:..
Jakiś obiekt (załużmy , że samochód) będzie omijał przeszkodyn , przy czym chciałbym aby mógł także wybierać kierunek ruchu. Jest tylko jeden problem..
Jak sprawić aby tło sie poruszało? Może ma ktoś jakieś doświadczenie w tej dziedzinie?


_____________________________________________
Pozery mylą

09-10-2003 23:14
Pokaż profil X.Jeff  Wyślij email do X.Jeff        3013480
Chudy
[TLHW]Wiktor



Typ: moderator
Postów: 574
Zarejestrowany: Aug 2002

Jeśli plansza będzie mała to można zastosować Pictureboxa w pictureboxie. Jeden to będzie widok a drugi będzie samą planszą. Potem można przesówać tego pictureboxa zależnie od kierunku poruszania się objektu.


_____________________________________________
Projekt "Thunder Cannons" nadchodzi...

10-10-2003 15:45
Pokaż profil Chudy  Wyślij email do Chudy   Odwiedź stronę Chudy       1220895
X.Jeff'erson



Typ: neutral
Postów: 29
Zarejestrowany: Feb 2003

no właśnie o tym myślałem .. ale niestety tak się nie da. plnasza będzie duża, zakładam , że nie załaduje jej całej od razu , ale stopniowo po kawałku. Zastanawiam się jak ten prblem jest rozwiązywany w grach takich jak np. kultowy Mario , gdzie tło zmienia się płynnie wraz z każdym krokiem.


_____________________________________________
Pozery mylą

11-10-2003 00:15
Pokaż profil X.Jeff  Wyślij email do X.Jeff        3013480
kicaj




Typ: neutral
Postów: 271
Zarejestrowany: Aug 2003

No i znowu nam sie klania DoEvents()
jak wstawis jakiegos for'a ktory bedzie cie po kawalku wstawial te plansze to umiesc w tym forze DoEvents() powinien zapewnic Ci plynnosc, pamietaj tylko aby wyjsc z fora jak zmieniasz kierunek

11-10-2003 13:08
Pokaż profil kicaj  Wyślij email do kicaj        3914568
X.Jeff'erson



Typ: neutral
Postów: 29
Zarejestrowany: Feb 2003

hmm. chyba nie o to mi chodziło ja się zastanawiam jak po kawałku tą plansze ładować to jest problem


_____________________________________________
Pozery mylą

11-10-2003 13:15
Pokaż profil X.Jeff  Wyślij email do X.Jeff        3013480
bisiek




Typ: neutral
Postów: 487
Zarejestrowany: Jul 2003

plansza mogłaby być z klocków których numery będą zapisane w tablicy - tak jak w grach RPG


_____________________________________________
www.mob.abc.pl - moja strona o VB

11-10-2003 16:39
Pokaż profil bisiek  Wyślij email do bisiek   Odwiedź stronę bisiek       3380672
Wszystkich odpowiedzi: 5 :: Maxymalnie na stronę: 20
Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1