Strona: [  << <   1 2 3   > >>  ]  z  4     
Autor Temat: Assembler
anonim




Typ: Nie zarejestrowany
Assembler

Siemanko!
Nie wiem czy wiecie, ale VB jest teraz po prostu wysmiewany. Znajomosc tego guwna to straszliwy obciach. Moim (ale moze nie innych) jest on NAJGORSZYM jezykiem programowania. Delphi (inny jezyk obiektowy) jest od niego o wiele lepszy, poniewaz zawiera wstawki assemblera. Prawdziwi koderzy/crackerzy pisza tylko w ASM. Jest duzo ludzi niemajacych swiadomosci co to jest assembler. Sa to po prostu lamy. Fakt, ze program napisane w VB trudniej sie crackuje - pcode - ale to chyba jedeny blask. Assembler jest po prostu najlepszy! Daje wladze nad sprzetem oraz dzieki niemu o wiele sie lepiej wie o komputerach niz w jakims lamerskim VB. Ponadto programy npisane w ASMie sa o wiele szybsze i zajmuja mniej miejsca na dysku. Polecam ASMa wszystkim. BTW: zapraszam do przylaczenia sie do wspanialej grupki koderskiej: www.koder.prv.pl - jest to reklama, ale chyba zwiazana z programowaniem. Pozdrawiam.

24-08-2003 23:12
  
Chudy
[TLHW]Wiktor



Typ: moderator
Postów: 574
Zarejestrowany: Aug 2002

Heh. To ja sie smieje z tych ktorzy wysmiewaja sie z programistow VB. Zawsze znajdzie sie ktos kto uwaza VB za najgorszy jezyk. Przeciez wielu programistow VB zna rowniez inne jezyki programowania a dalej programuje w VB. Ale nie bede sie tutaj rozpisywal. Niech inni uzytkownicy tego forum sie wypowiedza na ten temat.


_____________________________________________
Projekt "Thunder Cannons" nadchodzi...

24-08-2003 23:29
Pokaż profil Chudy  Wyślij email do Chudy   Odwiedź stronę Chudy       1220895
X.Jeff'erson



Typ: neutral
Postów: 29
Zarejestrowany: Feb 2003
Obciach !!!

Facet pisząc coś takiego zaśmiecasz tylko formum , spychach ciekawe tematy w dół i sprawiasz że w kieszeni scyzoryk mi się otwiera na myśl o kimś takim. Jakbyś ruszył łbem to zastanowiłbyś się czemu ktoś wogółe powołał do życia VB? To chyba proste jak drut. Sczotka do kibla nigdy nie będzie służyła do mycia zębów. Chyba nikt nie wymaga do VB możliwości ASM , ale faktem obiektynym jest , że w VB mogę napisać prosty program 10 razy szybciej niż w ASM. Zatem zdaje mi się, że cechą ludzi inteligentnych jest upraszczanie sobie życia. Zresztą pisać można tu jeszcze dużo , ale na tego typu opinie natchnąłem się już wiele razy i moim zdaniem są debilizmem z najniższej półki. Jesteś typem frajra który na budowie będize nosił cegły pojedyńczo w rękach bo to daje większy prestiż ....itp, itd..


_____________________________________________
Pozery mylą

25-08-2003 01:35
Pokaż profil X.Jeff  Wyślij email do X.Jeff        3013480
ralfer




Typ: neutral
Postów: 47
Zarejestrowany: May 2003
NO X.Jeff'erson to dales;-)

Masz calkowita racje X.Jeff'erson .... kolega  naczytal sie ksiazek o zabkach a teraz na sile probuje zainteresowac tym innych .... pozatym jest najprawdopodobniej(chyba ze to jednarazowa wpadka po "gazie") kiepskim rzemieslnikiem....skoro nie wie czy i jak uzywac narzedzi......w dazeniu do zrealizowania postawionego mu zadania....oj szkoda klepania ............... skoro sie nie zna to chyba sam jest LAM ........ jak myslicie;-)
Pozdrowionka

25-08-2003 09:03
Pokaż profil ralfer  Wyślij email do ralfer   
fafek2



Typ: neutral
Postów: 35
Zarejestrowany: Sep 2002

Nie wiem gdzie to czytałem, że interpreter BASIC`a czyli pradziadka VB był w BIOSIE. Ale potem został niestety zgładzony.

25-08-2003 11:40
Pokaż profil fafek2  Wyślij email do fafek2        3850864
anonim




Typ: Nie zarejestrowany

Moze napisalibyscie 10 razy szybciej ale w prog napisany w ASM bylby 10 razy szybszy.

25-08-2003 13:28
  
X.Jeff'erson



Typ: neutral
Postów: 29
Zarejestrowany: Feb 2003

No i co z tego??? Przy dzisiejszych kompach różnice są minimalne, a po za tym jak ktoś będzie potrzebował szybkich programów to wtedy pomyśli o ASM , każdy swój rozum ma i pewnie wszyscy wiedzą co to jest Assembler, skoro mimo to korzystają z VB to znaczy że mają cel ... cel oczywisty.. Ekonomia!! Buduje się nowe maszyny po to by tworzyć nowe produkty szybciej. Assembler jest czymś innym niż językiem programowania. POwiem tak.. ja jadę na kombajnie a ty mi próbójesz wmówić , że kosa jest lepsza!! MOże jest dokładniejsza ale kombajn jest efektywniejszy... AMEN


_____________________________________________
Pozery mylą

25-08-2003 21:44
Pokaż profil X.Jeff  Wyślij email do X.Jeff        3013480
Chudy
[TLHW]Wiktor



Typ: moderator
Postów: 574
Zarejestrowany: Aug 2002

A tak wogule to tego typu posty powinny być umieszczane w dziale: "Ogólne - Inne języki programowania"


_____________________________________________
Projekt "Thunder Cannons" nadchodzi...

25-08-2003 23:38
Pokaż profil Chudy  Wyślij email do Chudy   Odwiedź stronę Chudy       1220895
Myle
2psc group




Typ: neutral
Postów: 29
Zarejestrowany: May 2003

ahhh te "mov ax,cx" - kolejny 15 letni "cracker" sie znalazl zapomniales o C, C++, VC++ itd itd


_____________________________________________
Windows I love this game

26-08-2003 00:51
Pokaż profil Myle  Wyślij email do Myle   
Jelcyn
Admin forum




Typ: admin
Postów: 895
Zarejestrowany: Apr 2002

ja gdzieś na cracking.pl przeczytałem coś w stylu: "chcesz, aby nie crackowali Twojego programu ? napisz go w VB" ;-)


_____________________________________________
Jelcyn
vb4all(małpka)canpol.pl
http://www.coderscity.pl/no-vb4all * http://www.jelcyn.com

26-08-2003 09:33
Pokaż profil Jelcyn  Wyślij email do Jelcyn   Odwiedź stronę Jelcyn       270849979    6237704
anonim




Typ: Nie zarejestrowany

X.Jeff'erson: no wiesz... niektorzy chca napisac w dlugim okresie czasu porzadny program, a nie jakis do niczego w 10 minut.
Chudy: A od czego jest Jelcyn? ;]
Myle: C i C++ nie sa az tak zle.
Jelcyn: Wlasnie mi o to chodzilo (ale teraz przy programach napisanych w VB przydatny jest SmartCheck), przypomnialo mi sie, ze czytalem jakiegos twojego tutka o asmie... Moze ty bys wyrazil swoja opinnie o asmie i VB?

26-08-2003 22:57
  
Myle
2psc group




Typ: neutral
Postów: 29
Zarejestrowany: May 2003

wiadomo ze asm daje wieksze mozliwosci - tutaj chyba wszyscy o tym wiedza - jednak zrozum ze wiekszosc ludzi odwiedzajacych ta strone pisze Swoje programy dla wlasnej przyjemnosci - a asembler .... raczej odpycha na pierwszy rzut oka - wiec watpie zebys kogos zwerbowal do Swojej grupy pozatym lepiej wejsc na crack.am niz analizowac te przecudne sekwencje - tak na marginesie napisz mi ile czasu zajeloby napisanie programu dla okienek ?


_____________________________________________
Windows I love this game

27-08-2003 00:43
Pokaż profil Myle  Wyślij email do Myle   
anonim




Typ: Nie zarejestrowany

Jakiego programu? A cracking jest bardzo przyjemny.

27-08-2003 09:31
  
Jelcyn
Admin forum




Typ: admin
Postów: 895
Zarejestrowany: Apr 2002

anonim - nie każdego bawi przeliczanie offsetów, zaglądanie do EAX, JMPowanie pod odpowiedni offset i zapisywanie to kartek papieru tylko po to, aby zcrackować program do którego jest w necie 100 cracków i keygenów. Oczywiście niektórym to sprawia radość, ale raczej nie programistom znającym VB. Poszukaj innego forum np. na www.zoomek.prv.pl, tam są ludzie co lubią crackować bo tutaj raczej na ten temat z nikim nie pogadasz


_____________________________________________
Jelcyn
vb4all(małpka)canpol.pl
http://www.coderscity.pl/no-vb4all * http://www.jelcyn.com

30-08-2003 18:20
Pokaż profil Jelcyn  Wyślij email do Jelcyn   Odwiedź stronę Jelcyn       270849979    6237704
napadlek
Ciapek



Typ: neutral
Postów: 117
Zarejestrowany: Feb 2003
Heh...

Elo wszystkim!
Troche mnie tu nie bylo ale to byl taki maly urlop . Trzeba sie zabrac do roboty, ale na poczatek chcialem dorzucic swoje 50 cent do tegoż tematu. Ale w przeciwienstwie do ANONIMA (!!!), wykaze odrobine szacunku, i najpierw zadam pytanie do admina tego formu, Jelcyna: CZY NA FORUM VB4ALL MOZNA (czesto - gesto) UZYWAC BLUZNIERSTW???
Prosze o niezwloczna odpowiedz.
Nara.


_____________________________________________
www.napadlek.prv.pl ruszyla od nowa zapraszam

30-08-2003 20:38
Pokaż profil napadlek  Wyślij email do napadlek   Odwiedź stronę napadlek       3392810
Jelcyn
Admin forum




Typ: admin
Postów: 895
Zarejestrowany: Apr 2002

To forum jest po to, aby rozmawiać na tematy związane z VB (albo inne w innych działach tego forum). Do obrażania wystarczy wam e-mail ;-)


_____________________________________________
Jelcyn
vb4all(małpka)canpol.pl
http://www.coderscity.pl/no-vb4all * http://www.jelcyn.com

30-08-2003 20:47
Pokaż profil Jelcyn  Wyślij email do Jelcyn   Odwiedź stronę Jelcyn       270849979    6237704
napadlek
Ciapek



Typ: neutral
Postów: 117
Zarejestrowany: Feb 2003
OK, szkoda ze ten cykor nie podal maila

Ale poradzimy se bez niego. Teraz troche definicji.

LAMER - Osoba uwazajaca sie za hakera lub crackera, nie majaca jednak z nia nic wspolnego. Lamer (lamus, lama, lam) mysli ze tylko on jest hakerem/crackerem, a cala reszta to lamerzy. Zazwyczaj takiej osobie przypadkowo udalo sie cokolwiek/kiedykolwiek osiągnac, i mysli ze to byl najwiekszy wyczyn na swiecie, uwaza sie od tej pory za bohatera, wchodzi na rozne grupy dyskusyjne, wyzywajac ich czlonkow od lamerow, po czym "zwija manatki" i juz wiecej sie tam nie pojawia. Lamer jest osoba nie pozytywna, szczegolnie tepiona wsrod prawdziwych hakerow, ktorzy znajduja ow delikwenta, i pokazuja mu w co sie wmieszal; zwany potocznie "chakerem".


' Ja nikogo nie obrazam, ja tylko podaje definicje

OK, ale mamy propozycje: nasz team podesle ci "crackme", ktory bedzie bluzgal crackerow, dopoki nie zostanie wpisany kod opracowany na podstawie pewnego algorytmu. Zgadzasz sie?


_____________________________________________
www.napadlek.prv.pl ruszyla od nowa zapraszam

30-08-2003 21:33
Pokaż profil napadlek  Wyślij email do napadlek   Odwiedź stronę napadlek       3392810
anonim




Typ: Nie zarejestrowany

Tak
Mam tylko nadzieje, ze bedzie to crackme napisane w asmie

30-08-2003 22:51
  
anonim




Typ: Nie zarejestrowany

Aha... i jeszcze jedno: o jaki team chodzi?

30-08-2003 22:52
  
napadlek
Ciapek



Typ: neutral
Postów: 117
Zarejestrowany: Feb 2003
Heh

Czemu w asemblerze? Boisz sie kodu VB???
O team sie nie mart znajdzie sie paru kumpli. To jak bedzie?


_____________________________________________
www.napadlek.prv.pl ruszyla od nowa zapraszam

01-09-2003 13:21
Pokaż profil napadlek  Wyślij email do napadlek   Odwiedź stronę napadlek       3392810
Wszystkich odpowiedzi: 67 :: Maxymalnie na stronę: 20
Strona: [  << <   1 2 3   > >>  ]  z  4