Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1     
Autor Temat: Kolidowanie
mikmas
From Łódź Stadt




Typ: neutral
Postów: 772
Zarejestrowany: Apr 2003
Kolidowanie

Co trzeba wpisać, aby po zderzeniu się np. label1 i label2 wyświetlił się komunikat?


_____________________________________________
4C;65;70;69;65;6A;20;62;79;9C;20;73;69;EA;20;
62;61;72;64;7A;69;65;6A;20;73;6B;6F;6E;63;65;
6E;74;72;6F;77;61;B3;20;6E;61;20;6F;64;70;6F;
77;69;65;64;7A;69;2C;20;61;20;6E;69;65;20;6E;
61;20;72;6F;7A;73;7A;79;66;72;6F;77;79;77;61;
6E;69;75;20;3A;50

16-04-2003 18:33
Pokaż profil mikmas  Wyślij email do mikmas   Odwiedź stronę mikmas       3632553
Chudy
[TLHW]Wiktor



Typ: moderator
Postów: 574
Zarejestrowany: Aug 2002

Spójż chociażby na moją przykładową gierkę która znajduje się pod adresem http://www.vb4all.canpol.pl/workshop/gry.htm i nazywa się "Kolizja".


_____________________________________________
Projekt "Thunder Cannons" nadchodzi...

16-04-2003 20:15
Pokaż profil Chudy  Wyślij email do Chudy   Odwiedź stronę Chudy       1220895
mikmas
From Łódź Stadt




Typ: neutral
Postów: 772
Zarejestrowany: Apr 2003
Zbyt skomplikowane

Już ją widziałem, ale jest zbyt dobajerowana, a ja potrzebuje jedno linijkowe porównanie. Sorki, jeżeli moja odpowiedź jest zbyt obcesowa


_____________________________________________
4C;65;70;69;65;6A;20;62;79;9C;20;73;69;EA;20;
62;61;72;64;7A;69;65;6A;20;73;6B;6F;6E;63;65;
6E;74;72;6F;77;61;B3;20;6E;61;20;6F;64;70;6F;
77;69;65;64;7A;69;2C;20;61;20;6E;69;65;20;6E;
61;20;72;6F;7A;73;7A;79;66;72;6F;77;79;77;61;
6E;69;75;20;3A;50

17-04-2003 14:28
Pokaż profil mikmas  Wyślij email do mikmas   Odwiedź stronę mikmas       3632553
Wszystkich odpowiedzi: 2 :: Maxymalnie na stronę: 20
Strona: [  << <   1   > >>  ]  z  1