Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!

PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Zasady

Początki - czego się uczyć, dobre praktyki

Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Java
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pg7812

PostWysłany: Sob Maj 14, 2016 9:39 pm  OP    Temat postu: Początki - czego się uczyć, dobre praktyki Odpowiedz z cytatem Pisownia

Cześć,
jestem programista PHP z 2 letnim stażem.
Chciałem się przesiąść na Jave, zacząłem jej sie uczyć,
sprawdzając oferty pracy stwierdziłem ,że najlepiej zacząć od Spring + Hibernate.
Chciałbym jak najlepiej dostosować się do potrzeb rynku i mieć dobry start.

Czy dobrze wybrałem?
Czy jsp jest nadal używane?
Czy maven, czy cos innego?
Czego używacie w firmach których pracujecie?
Czego używać jako język czy silnik szablonów? W Javie jest z tym tak samo jak PHP (smarty, twig, blade) ?

Następna sprawa, jeśli ktoś z was prowadzi jakieś swoje prywatne projekty, czy ma własną firmę,
jestem chętny po godzinach, pomóc za darmo, jedyne czego chce to nauczyć sie jak najwięcej, w tym dobrych praktyk programistycznych.
Jestem na etapie prostej aplikacji wyświetlającej tekst ze zmiennych i bazy w przeglądarce (Spring, Hibernate).

Z tego co zauważyłem tutoriali jest milion, a ja nie jestem w stanie sprawdzić który jest dobrze napisany,
który wspiera nowe trendy, a które to zwykła strata czasu.

Nie chciałbym nauczyć się "źle".
Widziałem kilka podobnym tematów ale nie chciałem odgrzewać starych kotletów, no i nie znalazłem tam konkretnych odpowiedzi na te pytania.

Dzięki wielkie za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość