Forum Coders' city Strona Główna Coders' city
Nasza pasja to programowanie!
 

 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja 
Archiwum starego forum + teoria    RSS & Panel/SideBar
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanie... Zasady

[LibGDX] Klasa Rectangle nie widzi Rectangle.overlaps



 
Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Biblioteki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maf2



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 68

PostWysłany: Nie Maj 31, 2015 7:03 pm  OP    Temat postu: [LibGDX] Klasa Rectangle nie widzi Rectangle.overlaps Odpowiedz z cytatem Pisownia

Witam,
Mam problem z funkcją Rectangle.overlaps po prostu w ogóle nie jest widoczna i nie wiem dlaczego. Mam klasę która dziedziczy po rectangle:

Kod:
package com.mygdx.game;

import com.badlogic.gdx.graphics.Texture;

import java.awt.Rectangle;

/**
* Created by maf2 on 31.05.15.
*/
public class GameObject extends Rectangle
{

    private Texture texture;

    public GameObject(Texture texture)
    {
        this.texture = texture;

    }
    public Texture getTexture(){

        return texture;

    }


}



Następnie kod programu:
Kod:

package com.mygdx.game;

import com.badlogic.gdx.ApplicationAdapter;
import com.badlogic.gdx.Gdx;
import com.badlogic.gdx.Input;
import com.badlogic.gdx.graphics.GL20;
import com.badlogic.gdx.graphics.Texture;
import com.badlogic.gdx.graphics.g2d.SpriteBatch;

import com.badlogic.gdx.math.Intersector;

import java.awt.Rectangle;

public class MyGdxGame extends ApplicationAdapter {
    SpriteBatch batch;
    Rectangle cosik;

    //Texture img;
    //private SpriteBatch batch;
    private Texture texture;
    private GameObject gameObject;
    private GameObject gameObject2;


    @Override
    public void create () {
        batch = new SpriteBatch();
        texture = new Texture("badlogic.jpg");

        gameObject = new GameObject(texture);
        gameObject.x = 50;
        gameObject.y = 50;
        gameObject.width =  gameObject.getTexture().getWidth();
        gameObject.height = gameObject.getTexture().getHeight();

        gameObject2 = new GameObject(texture);
        gameObject2.x = 400;
        gameObject2.y = 50;
        gameObject2.width = gameObject.getTexture().getWidth();
        gameObject2.height = gameObject.getTexture().getHeight();



    }

    @Override
    public void render () {
         update();
        Gdx.gl.glClearColor(0, 0, 0, 0);
        Gdx.gl.glClear(GL20.GL_COLOR_BUFFER_BIT);
        batch.begin();
        batch.draw(gameObject.getTexture(), gameObject.x, gameObject.y);

        batch.draw(gameObject2.getTexture(), gameObject2.x, gameObject2.y);
        batch.end();

    }

    private void update() {
        if(Gdx.input.isKeyPressed(Input.Keys.A))
            gameObject.x -= 10;

        if(Gdx.input.isKeyPressed(Input.Keys.W))
            gameObject.y += 10;

        if(Gdx.input.isKeyPressed(Input.Keys.S))
            gameObject.y -= 10;

        if(Gdx.input.isKeyPressed(Input.Keys.D))
            gameObject.x += 10;

g
        //if(gameObject.overlaps(gameObject2)){ // W tym miejscu nie działa overlaps.
        //    Gdx.app.exit();
        }

    }



Odpowiadam sam sobie bo nikt nie pomógł :)
Mam zaimportowane import java.awt.Rectangle; a powinienem mieć
import com.badlogic.gdx.math.Rectangle;
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Coders' city Strona Główna -> Biblioteki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz pobierać pliki z tego forum




Debug: strone wygenerowano w 0.10764 sekund, zapytan = 11
contact

| Darmowe programy i porady Jelcyna | Tansze zakupy w Helionie | MS Office Blog |