|
Coders' city Nasza pasja to programowanie!
|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Romancukrzyk
|
Wysłany: Wto Sty 31, 2012 10:14 am Temat postu: [VB 2005] Dystrybucja swojego programu na innych komputerach. |
|
|
Witam! Jestem amatorem w programowaniu. Mam nastepujące pytanie. Napisałem w Visual Basic 2005 program dla cukrzyków i chcę je udostępnić darmowo innym cukrzykom poprzez moją stronę. Okazało się, ze programy napisane w VB 6.0 są odtwarzane na innych komputerach. Natomiast napisane w VB 2005 na innych komputerach nie chodzą. Moja strona to: http://cukrzycaseniora.szablon.pl. Ciekawy jestem dlaczego i co należałoby zrobić, ażeby udostępnić je innym. _________________ programowanie w vb 2005 |
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
|
samolot
|
Wysłany: Wto Sty 31, 2012 11:27 am Temat postu: |
|
|
| Cytat: | | Napisałem w Visual Basic 2005 | Korzystałeś więc, pisząc program, z biblioteki NET.Framework w wersji 2.0 Wrsje dotychczas wydane biblioteki Framework to:
.NET Framework 4.5 Developer Preview dostępna w Visual Studio 11, .NET Framework 4, wydana z Visual Studio 2010, .NET Framework 3.5 , wydana z Visual Studio 2008, .NET Framework 3,0 , wydana z Windows SDK dla Windows Vista. Ta wersja zawiera. NET Framework 2.0 i dodano do niej technologie takie jak WPF, WCF, WF i Windows CardSpace. .NET Framework 2.0 , wydana z Visual Studio 2005. .NET Framework 1.0 , wydana z Visual Studio. NET.
| Cytat: | | napisane w VB 2005 na innych komputerach nie chodzą |
1. Zapewne są wyświetlane komunikaty o braku biblioteki ].NET Framework 2.0 ? Ty ich tresci nie podałeś. 2. Nie podałeś tez wersji systemów operacyjnych , na jakich chciałeś ten program instlować, a to tez jest istotne.
Ogólnie jednak poradziłbym Ci zastosować poniższe kroki: 1. Tu masz Centrum Dystrybucyjne . NET Framework - są tam do ściagniecie wszystkie potrzebne wersje, co komu jest potrzebne.