|
Coders' city Nasza pasja to programowanie!
|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Soldier13 Gość
|
Wysłany: Czw Sty 26, 2012 10:05 pm Temat postu: [VB6] Przeglądarka w visual basic 6 |
|
|
Witam Robie na zaliczenie przeglądarkę internetową w vb6. Mam już podstawy ale potrzeba mi jeszcze kilka rzeczy do tej przeglądarki. oto plik exe mojej pracy http://www.sendspace.pl/file/27ba60db03c27c7b5367dcb chce aby strona z paska combo się ładowała po naciśnięciu przycisku enter- teraz musze klikać przejdź :( chce żeby to co jest w pasku combo działało zgodnie z przyciskami wstecz i następna- teraz przyciski sie zmieniają ale tekst w pasku nie, nie ładnie to wygląda. to na razie na tyle. a tak w ogóle jak wam się podoba? co jeszcze radzicie dodać? jestem początkujący. Pozdrawiam |
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
|
izaw

|
Wysłany: Czw Sty 26, 2012 10:11 pm Temat postu: |
|
|
Taki mały OT. Gdzie nakazują pisanie w tak starej wersji programu? _________________ Program nie robi tego co chce programista, ale to co programista zaprogramował |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Soldier13 Gość
|
Wysłany: Czw Sty 26, 2012 10:45 pm Temat postu: |
|
|
w spolecznej akademi nauk, to sa podstawy wiec visual 6 :) dla mnie to jest swego radzaju wyzwanie bo na tamat visual 2010 jest opór info wiec tam wszystko latwiej zrobi |
|
| Powrót do góry |
|
 |
karkarkar1
|
Wysłany: Pią Sty 27, 2012 4:50 pm Temat postu: |
|
|
Musisz użyć funkcji AcceptButton.
Co zauważyłem, nie działa funkcja "Znajdź", proponuję też dodać funkcję zmiany strony startowej. Warto też dodać historię i ulubione. |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Soldier13 Gość
|
Wysłany: Pią Sty 27, 2012 6:19 pm Temat postu: |
|
|
| myślę że to może być to, niestety nie wiele piszą o tej funkcji na polskich stronach, a angielski słabo tłumacze. Mozesz mi podpowiedziec gdzie to wpisac i jaką składnie? moge dać jesli chcesz kod programu. |
|
| Powrót do góry |
|
 |
samolot
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
karkarkar1
|