|
Coders' city Nasza pasja to programowanie!
|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
kamcio1
|
Wysłany: Wto Sie 30, 2011 7:19 pm Temat postu: [Assembler?] Specjalny język programowania do zadań administracyjnych |
|
|
Witam, wpadłem na taki pomysł, by stworzyć specjalny język programowania, przygotowany specjalni do zadań administracyjnych i tego typu. Miałby on być podobny do VB .NET. Umożliwiałby on takie rzeczy jak uruchomienie Wierszu polecenia i wpisanie odpowiedniej komendy. Wszystko automatycznie. Przykład:
| Kod: |  
 CommandLine.Text(„CD\” + „CD\Progra~1” + „CD\MyPaint”)
 OpenFile(“mypaint.exe”)

|
Program (w tym wypadku, skompilowany plik) wykonywałby polecenia po kolei polecenia zawarte w kodzie. Pozwoliłby zaoszczędzić czas, np. po co tłumaczyć komuś, jak zrestartować komputer dziesięć razy, skoro można wysłać mu skompilowany plik z kodem . Ale ostrzegam, nie jestem programistą Assemblera, tylko Visual Basic .NET, więc mogę najwyżej wytłumaczyć, jak język ma wyglądać. Instrukcja warunkowa „If”:
| Kod: |  
 If
 System.Reboot
 Then
 OpenFile(“C:\Unity.3.4.setup.exe”)
 System.Reboot
 End If

|
Powyższy przykład pokazuje, że dzięki zmienionej konstrukcji kodu, da się zawrzeć w tego typu komendach więcej, niż jedną komendę. A w przypadku programów zarejestrowanych w rejestrze, uruchamianie mogłoby wyglądać tak:
PS. Wiem, że cudzysłowy drukarskie są, ale pisałem w Wordzie. _________________ http://chomikuj.pl/kamcio1pliki/Programy/Pakiet+Comp-BOOST |
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
|
marcin_an Site Admin
Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 17278 Skąd: z drugiej strony Kabla
|
Wysłany: Wto Sie 30, 2011 7:34 pm Temat postu: |
|
|
- Co to ma wspólnego z asemblerami, o programowanie niskopoziomowe i elektronikę nawet nie pytając?